והרי החדשות הטובות: ברכתו של מרן וסיום הש"ס • האזינו

    דוד קליגר No Comments on והרי החדשות הטובות: ברכתו של מרן וסיום הש"ס • האזינו

    ברכתו של מרן הרב שלום כהן שליט"א לעובדי קול חי, תעודת הערכה למציל הילד שעף מרכב, סיום הש"ס לעילוי נשמת הרבנית שטיינמן, חתונה בערלוי • ידיעות שיעשו לכם טוב על הלב

    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מידי יום בשעה שלוש בתוכנית 'זמן אוויר' משודרות 'החדשות הטובות', הנה החדשות הטובות להיום:

    אמש, לקראת השנה החדשה, נכנס כתב קול חי איתי גדסי אל מעונו של נשיא מועצת החכמים, מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, ששאל את הרב, כיצד מוסיפים זכויות בימים הללו לקראת יום הדין? חכם שלום כהן השיב: ״צריך להתחזק באחדות עם ישראל״. עוד הוסיף נשיא מועצת חכמי התורה: ״דבר גדול עשיתם ברדיו שקיבלתם על עצמכם בימים אלו לא לעסוק בדברים הגורמים למחלוקת. כל האחרים צריכים ללמוד מכם״.

    מפקד מרחב לכיש במשטרה העניק תעודת הערכה לתושב אשקלון, צביקה סטמבולסקי, על אומץ ליבו באירוע תאונת דרכים בה נפל ילד כבן שנתיים מרכב בצומת מרכזית בעיר, האירוע התרחש לפני כשלושה שבועות, כאשר הפעוט נפל מהמושב האחורי ברכב, בעת מעבר בצומת. הפעוט שנפל לכביש, נעמד על רגליו כשהוא חסר אונים וכלי רכב החלו נוסעים לכיוונו. מר סטמבולסקי, עמד באותה עת עם רכבו בצומת והבחין במתרחש. הוא לא איבד עשתונות, יצא מרכבו והחל לרוץ לכיוון הפעוט במטרה להצילו ואף נפצע מנפילה לצד הילד כדי להגן עליו.

    ברשת הכוללים 'דרך אמונה', בראשות הגאון ר' אחי שלום כהן, נערך מעמד מפואר לרגל סיום הש"ס בהשתתפות מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי האירוע נערך ביום פטירתה של הרבנית חנה שטיימן ע"ה, בתו של הרב קנייבסקי, אשת חבר לגאון רבי שרגא שטיינמן.

    קהל רב השתתף השבוע בשמחת החתונה לנין האדמו"ר מערלוי זצ"ל, נכד לבנו ראש ישיבת ערלוי, בן לחתנו רבי מנשה מאיר אייכנשטיין' הכלה היא נכדת האדמו"ר מקומרנא, בת לבנו רבי חיים יעקב סאפרין, חתן האדמו"ר ממישקולץ.

    נסיים בברכת מזל טוב למזכיר ועדת הרבנים למען השבת ומזכיר הועדה הרוחנית של יתד נאמן, הרב יהודה יברוב, לרגל נישואי בנו הערב בארמונות חן בבני ברק, עם בת הרב שבתי אייזנשטט – מזל טוב.

    האזינו:



    0 תגובות